Re: Duron 1,8 vs Win 7

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri 13 Aug 2010 - 18:50:04 MET DST

Dnia Fri, 13 Aug 2010 06:05:58 +0000 (UTC), Andre napisał(a):

> laptop:
> AMD Turion TL-57
> 2GiB ramu
> Radeon 1250x
> Hitachi 250GiB 5400rpm
> Win7
>
> stacjonarka:
> AMD Duron 1,4@1,75
> 768MiB ramu
> Radeon 9000pro
> Samsung 80GiB 7200rpm
> Win7
>
> Zatem laptop tez nie wyscigowka :)

Ale tego Turiona masz jednak wyżej taktowanego. :D

> Najwyrazniej masz po prostu pecha. To jest moja szosta Nokia (nie szosta
> E52 ;) i zadna jeszcze mnie nie zawiodla. Ok jedna wymienilem, bo
> klawisze juz padaly, ale to zrozumiale, to byl tani model z nizszej polki
> i po 2 latach moglo sie tak dziac.

Wiesz - ja do samej słuchawki nie mam zastrzeżeń, bo przez pół roku
sprawowała się znakomicie i złego słowa nie dałem na nią powiedzieć. Ale
pierdolony (bo inaczej tego nie nazwę) "serwis" rżnący głupa i stosujący
metodę pudrowania gówna (wgramy jeszcze raz soft, to się może klient
odpieprzy) to mam ochotę z dymem puścić.

> A skad, akurat krecenie filmow i pozniejsza ich obrobka to moj konik ;)
> Tylko do tego potrzeba ramu :D

Ramu też. :)

> No jak to czym, PhotoShopem! :D

Przynajmniej CS4 Extended. ;D

[ Nie wierzę, że żonaci mężczyźni żyją dłużej niż kobiety. Im się tylko    ]
[ czas bardziej dłuży.                                 (Sir Peter Ustinov) ]