Re: bezprzewodowa mysz i klawiatura

Autor: Padre <Padre_at_no.net>
Data: Fri 13 Aug 2010 - 18:12:31 MET DST

> Myszke chcialbym ze stacja ladujaca, nie chce mi
> sie co chwila zmieniac baterii. Czy obecnie produkowane
> myszki bezprzewodowe nie odstaja od kablowych?

Z myszkami reguła jest dość prosta, jeśli mysz długo pracuje na
bateriach to ma z reguły mały zasięg, jest łatwo podatna na zakłócenia a
na dodatek bardzo szybko usypia co skutkuje czasem zauwaĹźalnym
opóźnieniem ruchu kursora po chwilowym bezruchu myszy.

z ładowalnych polecił bym tą:

http://www.bene247.pl/mysz-explorer-mouse-blue-track-bezprzewodowa-p-3037.html

gdyby nie to że nie wiem jak będzie się sprawowała w linuksie.