Re: Duron 1,8 vs Win 7

Autor: Andre <andy_at_andy.pl>
Data: Fri 13 Aug 2010 - 22:20:53 MET DST

Przemysław Ryk napisał(a):

> Ale tego Turiona masz jednak wyżej taktowanego. :D

No no, az na 1,9GHz ;)
W tym Turionie wieksza zaleta sa dwa rdzenie, ale Firefox tego nie
wykorzystuje...

> pierdolony (bo inaczej tego nie nazwę) "serwis" rżnący głupa i stosujący
> metodę pudrowania gówna (wgramy jeszcze raz soft, to się może klient
> odpieprzy) to mam ochotę z dymem puścić.

Trzeba bylo powiedziec, ze oprogramowanie juz zmieniales X razy i zyczysz
sobie innej diagnozy :)

A co ja napisalem? :)

> Przynajmniej CS4 Extended. ;D

Kiedys za dawnych czasow szkolnych slyszalem na przerwie fajna wymiane
zdan:

- ja mam PhotoShopa CS
- fanie, a znasz chociaz polowe funkcji poprzedniej wersji?
- [cisza...]

:D

--
Pozdrawiam,