Re: Duron 1,8 vs Win 7

Autor: Andre <andy_at_andy.pl>
Data: Fri 13 Aug 2010 - 08:05:58 MET DST

Przemysław Ryk napisał(a):

> Konfigurację laptopa i stacjonarki poproszę. :D

laptop:
AMD Turion TL-57
2GiB ramu
Radeon 1250x
Hitachi 250GiB 5400rpm
Win7

stacjonarka:
AMD Duron 1,4@1,75
768MiB ramu
Radeon 9000pro
Samsung 80GiB 7200rpm
Win7

Zatem laptop tez nie wyscigowka :)

> Proszę Cię... Nie wymawiaj przy mnie zbitek: E52, Nokia, Nokia Care,
> serwis Nokia. Właśnie E52 moja wylądowała po raz czwarty w serwisie (od
> 13 czerwca).

Najwyrazniej masz po prostu pecha. To jest moja szosta Nokia (nie szosta
E52 ;) i zadna jeszcze mnie nie zawiodla. Ok jedna wymienilem, bo
klawisze juz padaly, ale to zrozumiale, to byl tani model z nizszej polki
i po 2 latach moglo sie tak dziac.

> Shit happens... ;D

A skad, akurat krecenie filmow i pozniejsza ich obrobka to moj konik ;)
Tylko do tego potrzeba ramu :D

> Zależy jakie zdjęcia, czym obrabiane i jak... ;D

No jak to czym, PhotoShopem! :D

--
Pozdrawiam,
  Andre