Re: hp 1200 vs 1100 vs 4000

Autor: Yakhub <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Tue 10 Aug 2010 - 10:59:39 MET DST

Dnia Mon, 09 Aug 2010 15:51:46 +0200, eost napisał(a):

> Hej,
> w ramach poszukiwania drukarki do domu wybralem takie modele:
> HP 4000
> HP 1100
> HP 1200

Z HP4000 nie miałem styczności, ale spośród HP1100/1200 wybrałbym 1200.

Problemy z 1100:
- podajnik papieru - ten model miał wadę fabryczną. Swego czasu HP nawet
rozsyłał "zestawy napracze" do nich. Po prostu nie działa najlepiej - mój
egzemplarz często nie chciał wciągać papieru.
- LPT - i nie chodzi o brak gniazda w PC, tylko o prędkość transferu.
Wystarczy, że będziesz musiał wydrukować jakiegoś PDFa, a już cię szlag
będzie trafiał, jak będziesz musiał czekać minutę na każdą stronę.

> Takie mam "pod ręką" do kupienia. Wszystkie w podobnych cenach - ~180zł
> (może 1200 trochę drożej, ale mniej niż 250zł).
>
> Która z nich będzie będzie najlepszym wyborem? Druk raczej rzadko i
> głównie liczby/tabelki. Skłaniam się ku 4000. Czy jest sens kupowania
> tego modelu do domu (miejsce się znajdzie)?

Po co Ci takie wielkie, brzydkie i stare grzmoty, skoro drukujesz rzadko i
niewiele? Cokolwiek byś nie kupił, to będzie stary rupieć. I o ile 10-letni
laser będzie się sprawował lepiej, niż 5-letnia plujka, to nowa plujka
będzie IMHO lepszym wyborem... A za 3-4 lata się ją wymieni na kolejną
plujkę.

--
Yakhub