hp 1200 vs 1100 vs 4000

Autor: eost <_at_o2.pl>
Data: Mon 09 Aug 2010 - 15:51:46 MET DST

Hej,
w ramach poszukiwania drukarki do domu wybralem takie modele:
HP 4000
HP 1100
HP 1200

Takie mam "pod ręką" do kupienia. Wszystkie w podobnych cenach - ~180zł
(może 1200 trochę drożej, ale mniej niż 250zł).

Która z nich będzie będzie najlepszym wyborem? Druk raczej rzadko i
głównie liczby/tabelki. Skłaniam się ku 4000. Czy jest sens kupowania
tego modelu do domu (miejsce się znajdzie)?

Dodam, że raczej nie interesują mnie nowe drukarki, bo są
drogie/upierdliwe w eksploatacji, mają chipowane/małe tonery i nietrwałe
konstrukcje (przynajmniej w interesującym mnie przedziale cenowym)

--
eost.