Re: hp 1200 vs 1100 vs 4000

Autor: eost <_at_o2.pl>
Data: Tue 10 Aug 2010 - 12:55:00 MET DST

> Po co Ci takie wielkie, brzydkie i stare grzmoty, skoro drukujesz rzadko i
> niewiele? Cokolwiek byś nie kupił, to będzie stary rupieć. I o ile 10-letni
> laser będzie się sprawował lepiej, niż 5-letnia plujka, to nowa plujka
> będzie IMHO lepszym wyborem... A za 3-4 lata się ją wymieni na kolejną
> plujkę.

Jeszcze podam przykład jakie rozwiązanie mnie interesuje:
- Kupuję drukarkę (np. HP 1200*) za 200zł
- Dokupuję 2 dodatkowe tonery po 6,99zł - każdy na 3500 wydruków
- Zakładam, ze drukarka jest nie do zdarcia, a tonerów nie wykorzystam
przez następne 10 lat.
- ...
- Profit!

* Model drukarki przykładowy - nie wiem czy akurat ta spełnia moje
wymagania (i czy w ogóle jakaś spełnia).

Żeby nie było, że jestem zafiksowany na punkcie drukarek "vintage", to
dodam, że argumenty użytkowe są też dla mnie ważne i wady w tym obszarze
mogą mnie odwieźć od starych laserówek. Np. uwaga dot. szybkości druku
HP 1100 jest celna i już niezbyt podoba mi się ten sprzęt - szukam dalej..

--
eost.