Re: hp 1200 vs 1100 vs 4000

Autor: Yakhub <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Tue 10 Aug 2010 - 10:52:33 MET DST

Dnia Tue, 10 Aug 2010 10:03:43 +0200, eost napisał(a):

> Niedużo, to fakt. Takie tam firmowe sprawy - nie więcej niż 100 kartek /
> miesiąc (najczęściej nawet mniej niż 50).

To właściwie tak, jak ja...

> Prócz taniej eksploatacji zależy mi na niezawodności (kupić sprzęt i
> zapomnieć na najbliższe 6-8 lat). Nie wierzę, że nowe drukarki mogą tyle
> pociągnąć (szczególnie, że chcę się zmieścić w 300-400zł). Nie lubię
> włóczyć się po serwisach, troszczyć się o częstą wymianę tonera itp. Ale
> może się mylę.. Jeśli jest coś godnego polecenia z nowszych rozwiązań,
> to chętnie się zapoznam.

Nie tak dawno zdecydowałem się w końcu pozbyć starej HP1100 i przesiadłem
się na plujkoskaner Brothera - i jestem zadowolony. Na razie sprawia
zdecydowanie mniej problemów, niż ten stary grzmot, do tego potencjalnie
może drukować w kolorze (rzadko, ale jednak czasami się przydaje), i ma
jakiś-tam-skaner. No i może robić jako kopiarka (kopiowanie trwa długo, ale
jak trzeba skopiować 1-2 kartki, to nie jest problem).

Niedawno na grupie była dyskusja o tych drukarkach (z udziałem Stokrotki
zresztą).

--
Yakhub