Re: Filmy HD itp - upgrade PC

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Tue 10 Aug 2010 - 07:40:00 MET DST

UĹĽytkownik P.apa5.merf ghfd@onet.pl ...

> wybacz Budzik, ale jak na filmy HD to masz ZAJEBISTEGO kompa!:O)
> więc nie wiem o co ci chodzi, ale podejżewam że masz zarobaczonegi i
> zawirusiałego dlatego ci się ślimaczy i upgrade raczej tu nic nie
> pomoĹĽe:O)

a moze to kwestia tego, ze w tle chodzi sporo programĂłw.
XP moze byc juz zmeczony bo instalacja win jest z 2006 roku ale na pewno
nie jest zarobaczony ani zawirusiowany...

> pamiętam że niedawno znajomenu stawiałem XPka na jakimś zabytkowym
> kompie jakiś pentium zdaje się, razu miał chyba 400MB, dyst mały i tak
> wolny że windows instalował się chyba cały dzień, ale filmy HD
> chodziły na nim płynnie, nawet dysk się wyrabiał:O)

dobra, podałem HD jako przykład (majac zreszta na mysli te kodeki h264 ale
to juz inna historia...)

Zadam pytanie inaczej:
jakiego wzrostu mocy obliczeniowej moge sie spodziewac wymieniajac procesor
na athlona x2 4200 i ewentualnie dodajac 2GB ramu
w porĂłwnaniu z kupnem jakiegos nowego zestawu?

Jak zmieni sie zuzycie pradu przez procek?
Ktos tu pisał o kilku złtych meisiecznie - nie widze problemu.
Ale jak sie okaze ze 20zł miesiecznie, to juz byłoby duzo.

Karty graficznej wolałbym nie dodawac, bo komp chodzi 24/7 a karta bedzie
pewnie zuzywac sporo pradu. Aha - plyta głowna to GIGABYTE K8N51GMF-9 wiec
PCI-E ze zintegrowaną karta NVIDIA® GeForce 6100 / nForce 430

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")