Re: Filmy HD itp - upgrade PC

Autor: P.apa5.merf <ghfd_at_onet.pl>
Data: Sat 07 Aug 2010 - 14:01:52 MET DST

Órzytkownik "Budzik" napisał:
> Mam nastepujacego kompa:
> sempron 3000 na s939
> 2GB RAM
> dyski na EIDE
> i reszta chyba bez znaczenia.
>
> Chciałbym zrobic upgrade pozwalajacy bez problemu ogladac na tym sprzecie
> filmy w HD i generalnie dodac troche mocy.
> Co byscie polecili?

wybacz Budzik, ale jak na filmy HD to masz ZAJEBISTEGO kompa!:O)
więc nie wiem o co ci chodzi, ale podejżewam że masz zarobaczonegi i
zawirusiałego dlatego ci się ślimaczy i upgrade raczej tu nic nie pomoże:O)

pamiętam że niedawno znajomenu stawiałem XPka na jakimś zabytkowym kompie
jakiś pentium zdaje się, razu miał chyba 400MB, dyst mały i tak wolny że
windows instalował się chyba cały dzień, ale filmy HD chodziły na nim
płynnie, nawet dysk się wyrabiał:O)