X3M Grabber USB

Autor: mariusz <email_at_wremoncie.pl>
Data: Tue 10 Aug 2010 - 06:19:56 MET DST

Szukam szczęśliwych userów ww urządzenia :)

http://x3mtv-tuners.pl/product.php?id=12
http://www.komputronik.pl/index.php/product_picture/6/KVX3MGRAB/X3M_Grabber_USB_2_0.png

Mój egzemplarz niestety np z 5 godzin nagrywania tworzy plik
40 minutowy a reszta gdzieś automagicznie znika.

Podglądałem plik wynikowy .mpg na dysku. Raz rozmiar przyrasta już od startu REC
a raz jest zero do samego końca nagrania i zrzut na dysk nastepuje po zatrzymaniu REC.
Nie wiem od czego to zależy.

W obu przypadkach czas nagrania jednak nie zgadza się.
Robiłem próby na trzech laptopach, jeden mocny dwa słabsze i jest tak samo źle :/

any ideas

--
mariusz