Re: Zagubiona gwarancja - laptop HP - co dalej?

Autor: jurajski Jaskiniowiec <jurajski_jaskiniowiec_at_jaskinia.na.jurze>
Data: Sun 20 Jun 2010 - 04:17:42 MET DST
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
Message-ID: <op.vektzsdubp2dyt@pavilion.opteris.pl>

Dnia 20-06-2010 o 01:15:54 Pytanie <xxx@xxx.tr> napisał(a):

> Jest na gwarancji do konca wrzesnia tego roku. Jak juz pisalem - dzwoniac
> do HP zaproponowali mi, ze przysla kuriera na ich koszt... Aczkolwiek
> wtedy mialem jeszcze karte gwarancyjna, a teraz jej nie mam. Poza tym,
> (tez jak juz wspomnialem), serwis moze potrzymac sobie laptopa ile
> wlezie... I jeszcze jakies "chore" tlumaczenia, ze np, laptop byl zalany
> etc - tego chcialbym uniknac. A oddajac do sklepu, mialbym (?) ustawowo 2
> tyg na odpowiedz/zwrot laptopa i szanse na 3 naprawy a pozniej wymiana na
> nowy, albo zwrot kasy(?) o ile dobrze zrozumialem...
>
> Tylko wlasnie nie wiem, co lepsze i czy da sie to bez karty gwarancyjnej?
>
>
> Odnosnie wysylania do UK/DE to tego nie wiedzialem - mozesz cos wiecej
> napisac?
> -------------------------------------------------------------------------------------
>
> Najlepiej bedzie jak sam we wlasnym zakresie zapoznasz sie z odpowiednimi
> ustawami badz paragrafami w kodeksie cywilnym. Bo to co piszesz powyzej
> to
> jest bajka. Idac reklamowac sprzet do sklepu powinienes znac swoje prawa.
> Sklep moze przyjac sprzet z grzecznosci, ale nie musi zwlaszcza jesli
> serwis
> jest zewnetrzny.
>
> Hipotetycznie: idziesz do sklepu: chcialem oddac na gwarancji. Pani sie
> pyta
> gdzie karta? Bez karty nie przyjmujemy lub....: jesli jest punkt
> serwisowy
> prosze oddac sprzet do punktu; Ty: ale macie obowiazek przyjac sprzet:
> Pani:
> tak? to prosze mi podac przepis na mocy ktorego mam obowiazek przyjac od
> pana sprzet. K r o p k a.
>
> Moze nas oswiecisz skad wziales informacje ze po 3 naprawach dostajesz
> nowego laptopa badz zwrot kasy? Tylko konkretnie... bo widze ze wiesz iz
> w
> ktoryms kosciele bije dzwon, ale nie wiem w ktorym konkretnie :(
>
> Poza tym, skad masz informacje ze sklep ma 2 tygodnie na odpowiedz/zwrot?
> Przytocz prosze ustawe/-y na ktore powolujesz sie powyzej.
>
>

Tego wszystkiego chcialem sie wlasnie od Was dowiedziec :)
Received on Sun Jun 20 04:20:04 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 20 Jun 2010 - 04:51:02 MET DST