Re: Zagubiona gwarancja - laptop HP - co dalej?

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Sun 20 Jun 2010 - 10:31:46 MET DST
Message-ID: <hvkjlk$f64$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response

>> Sklep moze przyjac sprzet z grzecznosci, ale nie musi zwlaszcza jesli
>> serwis jest zewnetrzny.

Musi, jesli reklamujesz sprzet z tytulu niezgodnosci z umowa - i do tego nie
potrzebujesz dokumentu gwarancji, wystarczy Ci paragon. Gorzej, jesli sklep
uzna reklamacje za nieuzasadniona (oczywiscie zawsze mozesz probowac
egzekwowac swoje prawa - od tego jest federacja konsumentow).

Takie rzeczy reguluje Ustawa o szczegĂłlnych warunkach sprzedaĹźy:
www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=139

Inna sprawa, ze powyzsze dotyczy osob prywatnych. Zdaje sie, ze przy zakupie
na fakture dzialaja inne przepisy...

-- 
KILu 
Received on Sun Jun 20 10:35:03 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 20 Jun 2010 - 10:51:03 MET DST