>> Sklep moze przyjac sprzet z grzecznosci, ale nie musi zwlaszcza jesli
>> serwis jest zewnetrzny.
Musi, jesli reklamujesz sprzet z tytulu niezgodnosci z umowa - i do tego nie
potrzebujesz dokumentu gwarancji, wystarczy Ci paragon. Gorzej, jesli sklep
uzna reklamacje za nieuzasadniona (oczywiscie zawsze mozesz probowac
egzekwowac swoje prawa - od tego jest federacja konsumentow).
Takie rzeczy reguluje Ustawa o szczegĂłlnych warunkach sprzedaĹźy:
www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=139
Inna sprawa, ze powyzsze dotyczy osob prywatnych. Zdaje sie, ze przy zakupie
na fakture dzialaja inne przepisy...
-- KILuReceived on Sun Jun 20 10:35:03 2010
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 20 Jun 2010 - 10:51:03 MET DST