Re: Zagubiona gwarancja - laptop HP - co dalej?

Autor: Pytanie <xxx_at_xxx.tr>
Data: Sun 20 Jun 2010 - 08:26:07 MET DST
Message-ID: <hvkca1$njs$1@inews.gazeta.pl>

> tak? to prosze mi podac przepis na mocy ktorego mam obowiazek przyjac od
> pana sprzet. K r o p k a.
>
> Moze nas oswiecisz skad wziales informacje ze po 3 naprawach dostajesz
> nowego laptopa badz zwrot kasy? Tylko konkretnie... bo widze ze wiesz iz
> w
> ktoryms kosciele bije dzwon, ale nie wiem w ktorym konkretnie :(
>
> Poza tym, skad masz informacje ze sklep ma 2 tygodnie na odpowiedz/zwrot?
> Przytocz prosze ustawe/-y na ktore powolujesz sie powyzej.
>
>

Tego wszystkiego chcialem sie wlasnie od Was dowiedziec :)

Aaaaaaa...czyli chcesz pojsc na latwizne i otrzymac wszystko na tacy? Nie
wiem czy sie da. Ja np. stracilem kupe cennego czasu na rycie ustaw,
przepisow i k.c. odnosnie niezgodnosci, gwarancji i reklamacji. Nic nie stoi
na przeszkodze zebys zrobil to samo; odpalil google.pl wpisal odpowiednie
frazy, sciagnal materialy i zasiadl do czytania przepisow w niedzielne
popoludnie.
Received on Sun Jun 20 08:30:02 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 20 Jun 2010 - 08:51:03 MET DST