Re: Zagubiona gwarancja - laptop HP - co dalej?

Autor: jurajski Jaskiniowiec <jurajski_jaskiniowiec_at_jaskinia.na.jurze>
Data: Sat 19 Jun 2010 - 23:21:24 MET DST
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
Message-ID: <op.vekf9yhnbp2dyt@pavilion.opteris.pl>

Dnia 19-06-2010 o 22:42:42 G Nowak <gnowak84.wytnij.to@gmail.com>
napisał(a):

>> Malo tego - podczas rozmowy z konsultantem HP, wytarta obudowa ich nie
>> interesuje, klawisze ich nie interesuja, goracy spod laptopa ich nie
>> interesuje, zatrzask ich nie interesuje...
>
> Sprawdz, czy laptop jest na gwarancji producenta (google hp warratny
> check czy jakos tak), wyslij go na gwarancje do serwisu w uk czy
> niemczech - tam obsluga klienta jest troche inna.
>

Jest na gwarancji do konca wrzesnia tego roku. Jak juz pisalem - dzwoniac
do HP zaproponowali mi, ze przysla kuriera na ich koszt... Aczkolwiek
wtedy mialem jeszcze karte gwarancyjna, a teraz jej nie mam. Poza tym,
(tez jak juz wspomnialem), serwis moze potrzymac sobie laptopa ile
wlezie... I jeszcze jakies "chore" tlumaczenia, ze np, laptop byl zalany
etc - tego chcialbym uniknac. A oddajac do sklepu, mialbym (?) ustawowo 2
tyg na odpowiedz/zwrot laptopa i szanse na 3 naprawy a pozniej wymiana na
nowy, albo zwrot kasy(?) o ile dobrze zrozumialem...

Tylko wlasnie nie wiem, co lepsze i czy da sie to bez karty gwarancyjnej?

Odnosnie wysylania do UK/DE to tego nie wiedzialem - mozesz cos wiecej
napisac?
Received on Sat Jun 19 23:25:03 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 19 Jun 2010 - 23:51:03 MET DST