Re: Zagubiona gwarancja - laptop HP - co dalej?

Autor: G Nowak <gnowak84.wytnij.to_at_gmail.com>
Data: Sat 19 Jun 2010 - 22:42:42 MET DST
Message-ID: <hvja3u$s0i$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

> Malo tego - podczas rozmowy z konsultantem HP, wytarta obudowa ich nie
> interesuje, klawisze ich nie interesuja, goracy spod laptopa ich nie
> interesuje, zatrzask ich nie interesuje...

Sprawdz, czy laptop jest na gwarancji producenta (google hp warratny
check czy jakos tak), wyslij go na gwarancje do serwisu w uk czy
niemczech - tam obsluga klienta jest troche inna.

-- 
pozdr
g
Received on Sat Jun 19 22:45:02 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 19 Jun 2010 - 22:51:02 MET DST