Re: Zagubiona gwarancja - laptop HP - co dalej?

Autor: G Nowak <gnowak84.wytnij.to_at_gmail.com>
Data: Sat 19 Jun 2010 - 23:52:28 MET DST
Message-ID: <hvje6o$7oe$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

> Jest na gwarancji do konca wrzesnia tego roku. Jak juz pisalem -
> dzwoniac do HP zaproponowali mi, ze przysla kuriera na ich koszt...
> Aczkolwiek wtedy mialem jeszcze karte gwarancyjna, a teraz jej nie mam.
> Poza tym, (tez jak juz wspomnialem), serwis moze potrzymac sobie laptopa
> ile wlezie... I jeszcze jakies "chore" tlumaczenia, ze np, laptop byl
> zalany etc - tego chcialbym uniknac. A oddajac do sklepu, mialbym (?)
> ustawowo 2 tyg na odpowiedz/zwrot laptopa i szanse na 3 naprawy a
> pozniej wymiana na nowy, albo zwrot kasy(?) o ile dobrze zrozumialem...
>
> Tylko wlasnie nie wiem, co lepsze i czy da sie to bez karty gwarancyjnej?
>
>
> Odnosnie wysylania do UK/DE to tego nie wiedzialem - mozesz cos wiecej
> napisac?

W Uk jest tak: dzwonisz (co prawda do Indii i ciezko sie gada), nie
pytaja o rachunki, karty czlonkowskie klubu Czarny Lotos ani rozmiar
stanika kochanki, kurier przychodzi nastepnego dnia a laptop wraca
naprawiony w 5 dni. Czasem czytam, co wyprawiaja serwisy w Kambodzy
(Polandii) i dziwie sie, iz maja jeszcze jakichkolwiek klientow skoro
sprzet firmowy sprzedawany jest z miedzynarodowa gwarancja.

-- 
pozdr
g
Received on Sat Jun 19 23:55:02 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 20 Jun 2010 - 00:51:02 MET DST