Re: no more WD! [narzekanie]

Autor: Hades <waruga_at_vp.pl>
Data: Mon 14 Jun 2010 - 19:18:43 MET DST

> Użytkownik "Konrad Kosmowski"

> Mowa była o *serwerach* (liczba mnoga). Jeżeli to jest kilka takich starych
> serwerów to jest to muzeum, które ciągnie nieproporcjonalnie dużo prądu (i
> grzeje - wymaga klimatyzatorów, okupuje porty na przełącznikach, tworzy
> cable-salad oraz prawdopodobnie jest bardo zawodne) do oferowanej mocy
> przetwarzania.

> Ktoś kto mając kilkanaście słoików w serwerowni twierdzi, że "bo on umie
> liczyć
> pieniądze" jest po prostu śmieszny i wcale nie zarządza IT tylko tworzy
> [...]

Widac ze nie trafiaja do ciebie zadne argumenty. Masz jak kon klapki na
oczach (swoja droga wiesz co to za ozwiazanie, bo mozna zalozyc zes
czlowiek mlody i mozesz nie kojarzyc?) i wiesz swoje. No coz. Mozna
miec taki poglad na rzeczywistosc.
AM
P.S.Widze ze nie stosunkowales sie do mojego pytania o to jaki sprzet
zakupila armia amerykanska (dokladniej co sprawdzilem, marynarka) do
obliczen wymagajacych sporej mocy obliczenieniowej. Nie zauwazyles
pytania czy tez po prostu nie wiesz?