Re: Ibm t60 vs dell Latitude D830 - co wybrac

Autor: Czeresniak <darek1980_at_op.pl>
Data: Mon 14 Jun 2010 - 16:37:46 MET DST

Kovals pisze:
> Moze poradzicie ktory laptop wybrac.
> ibm t60, core2duo, nagrywarka cd, 60gb hdd, gwarancja 3 mies.
> dell Latitude D830, core2duo taki sam jak w ibm t60, nagrywarka dvd dl, 60
> gb hdd, gwarancja 12 mies.
>
> Do tej pory zawsze mialem ibmy i nie narzekalem.
> Co radzicie wybrac?

D830

D830 miałem w pracy i pomimo że dużo przeszedł ani razu nie zawiódł i
wygladał jak nowy. Pozatym co uważam za plus miał tylko sterowniki do
sprzętu bez badziewnego oprogramowania.
T61 mam i pomimo, że prawie cały czas stoi w domu w stacji dokującej to
jest w stanie dużo gorszym niż był D830. Plusem jest to, że jest
bardziej cichy do D830.