Re: Notebooki dla firmy, jaki producent?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 14 Jun 2010 - 19:47:02 MET DST

Dnia Mon, 14 Jun 2010 12:52:50 +0200, Silver Ghost napisał(a):

> Witam!
>
> Mam pytanie dotyczace notebookow, a konkretniej w kirunku ktorego
> producenta isc pod katem komputerow dla firmy.
>
> Aktualnie posiadamy Delle Latitude D (D430 / D630) i E (E4200 / E6400)
>
> O ile z wersjami D nie mielismy wiekszych klopotow, tak wersje E
> sa cokolwiek bardziej kaprysne, pomijajac cene, bo ostatnio zdrozaly.
>
> Zastanawiam sie nad zmiana dostawcy i tutaj prosilbym o rade
> w ktorym kierunku isc? Zastanawiam sie nad HP, ale szczczerze
> mowiac, musze doczytac. Temat wyplynal dzis, przy okazji oferty
> na nastepna partie komputerow.

HP jest niezłym wyborem, ale tylko seria biznesowa, a nie konsumencka.
Mamy kilkanaście notków z serii 6xxx/7xxx i żaden się nie popsuł
jeszcze. Baterie są tanie jak barszcz. Jedyna ich wada to zasilacze -
trzeba je wymieniać średnio co pół roku. Osobiście HP bardziej mi
odpowiada niż te nowe Delle, jest bardziej ergonomiczny, dużo
przyjemniej się na nim pracuje (klawiatura, gładzik).
Oprócz tego tłuczemy kilka Lenovo z serii R500/SL500. Poza skrzypiącymi
plastikami i ogólnie nieciekawym wykonaniem nic im nie dolega, a są
znacznie lepiej wyposażone od HP, a nawet Delli.

Na wieszające się Delle pomaga upgrade BIOS i odinstalowanie całego
bloatware dostarczanego przez producenta. Przy okazji notek znacznie
zyska na responsywności.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/