Re: ktore pamięci? Samsung, Micron, IBM i KingMax

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Fri 28 May 2010 - 00:40:41 MET DST

knrdz in news:htm3e3$2ch$1@mx1.internetia.pl
> fakty są takie:
> http://www.allegro.pl/listing.php/search?buy=0&category=491&closed=1&searc
> h_type=1&sg=0&exclude=&order=bd&price_from=&price_to=&st=gtext&string=Arma
> da+M700&change_view=1 (tym gorzej dla faktów)

i są obok faktów takich:

http://www.allegro.pl/search.php?utm_source=opera&utm_medium=link&utm_campaign=opera&string=armada+m700&change_view=1&order=pd&change_view=1

> ...ten "ktoś" to pewnie sam sprzedawca z drugiego konta, albo przez
> znajomego nagania frajerów.

nie mowie, ze nie. zawsze tak podejrzewam.

> Dlaczego? Pytałeś którymi pamięciami lepiej podwoić wartość sprzętu,

nie jest to prawdą. jesli jestem w stanie odczytac siebie, to pytalem o
wybor pamieci.

> ktoś szczerze odpowiedział, że żadnymi nie warto.

rozszerzając moje pytanie, ale z tego nie wynika,że o to pytalem.