Re: ktore pamięci? Samsung, Micron, IBM i KingMax

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Fri 28 May 2010 - 00:56:44 MET DST

m4rkiz in news:3fa40$4bfebe7e$5964beba$5700@news.upc.ie
[......]
> http://tinyurl.com/372x5y6

to teraz poczytaj sobie co kazdy z tych lapów ma, a raczej - czego NIE ma
:)
a jesli juz wszystko ma - to jaka jest wielkosc matrycy.

> smiem watpic, owszem, z nowa bateria, torba, mysza i w stanie idealnym
> moze sie tak zdarzyc

przyznaję, jako złom to pewnie i nie chodzi za 400.
ale w dobrym stanie... okolo 400? cos kolo tego w kazdym razie moze sie
zdarzyc, a ja mialem na mysli wlasnie bardzo dobry stan.

propozycje sa takie, a ile ludzie w koncu dają, to juz inna sprawa...

http://www.allegro.pl/search.php?utm_source=opera&utm_medium=link&utm_campaign=opera&string=armada+m700&change_view=1&order=pd&change_view=1