Re: Komputery z Castoramy

Autor: Maciek <maciek_at_nospam.pl>
Data: Thu 27 May 2010 - 23:56:43 MET DST

W dniu 2010-05-27 21:54, Grzegorz Krukowski pisze:
> Wytłumacz mi więc jak to jest - gdzie indziej działa a u nas nie.
> Mamy jednak ciągle za słabą pozycję konsumenta.
Działa, tylko że tam te komputery mogłyby być tańsze. Część ceny każdego
z nich stanowi właśnie możliwość przetestowania i zwrotu. I proszę mi
nie wyjeżdżać z tym, że jak to, przecież w USA komputery są już i tak
tańsze, to miałyby być jeszcze tańsze?? Porównywanie naszego rynku do
rynku USA mija się z celem. Na wysoką cenę detaliczną sprzętu ma wpływ
wiele czynników i wskazywanie jako jedynych winnych tej sytuacji tych
wstrętnych burżuazyjnych spekulantów (czytaj sprzedawców) jest
nieporozumieniem.

--
Pozdrawiam
Maciek