Re: ktore pamięci? Samsung, Micron, IBM i KingMax

Autor: knrdz <proemld_at_vagrevn.cy>
Data: Thu 27 May 2010 - 17:32:35 MET DST

1634Racine pisze:

> Twoje szacowania sa zdecydowanie ZA NISKIE.

fakty są takie:
http://www.allegro.pl/listing.php/search?buy=0&category=491&closed=1&search_type=1&sg=0&exclude=&order=bd&price_from=&price_to=&st=gtext&string=Armada+M700&change_view=1
(tym gorzej dla faktów)

> ja podalem taka kwote mniej wiecej i srednią, do tego troche moze podbitą za
> wysoko, ale z rozpedu mialem w glowie ceny podane przez sprzedających. cena
> kupna - to inna sprawa.
> Jednakowoż zobacz tutaj:
> http://www.allegro.pl/search.php?utm_source=opera&utm_medium=link&utm_campaign=opera&string=armada+m700

I cała 1 "oferta", o której poniżej...

> i tutaj juz ktos daje 350:
> http://www.allegro.pl/item1055403225_compaq_armada_m700_nowa_bateria_bonus.html

...ten "ktoś" to pewnie sam sprzedawca z drugiego konta, albo przez
znajomego nagania frajerów.

> Ale nie o tym wątek :)

Dlaczego? Pytałeś którymi pamięciami lepiej podwoić wartość sprzętu,
ktoś szczerze odpowiedział, że żadnymi nie warto.