Re: Komputery z Castoramy

Autor: Strachu S. <satootWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Thu 20 May 2010 - 22:36:17 MET DST

> Ciekawe gdyby to on trafił na takiego testowanego przez np. 3 osoby
> lapka to jak by zareagował?
> Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.
> Klient nie postawi się na pozycji sprzedającego, bo każdego z nich uważa
> za kapitalistę, który już się tyle "nachapał", że nic mi się nie stanie
> jak przez niego straci. Nie bierze też pod uwagę użytkownika, który jako
> następny trafi na komputer z zainstalowanymi przez niego śmieciami.

I wszyscy maja racje- i ci normalnie piszay, rzeczowo, jak i ci napastkliwcy,
agresywni i zi bo zi, dla zasady.
Ja pytam jedynie "czy sa takie sklepy?".
Nie majac zamiaru nikomu niczego niszczyc chciałbym jedynie móc zobaczyc, czy
to lub tamto mi odpowiada.
Jesli sie tak nie da - bedzie mi po prostu trudniej dobrac cos dla siebie.
Ale tragedii nie bedzie.

Strachu S.