Kieszeń na HDD

Autor: VSS <news_at_vss.pl>
Data: Fri 21 May 2010 - 00:02:06 MET DST

Witam !

Poszukuję kieszeni na HDD z USB i LAN. Większość ma tę właściwość, ze jak
działa USB to umiera LAN i na odwrót. Ja chciałbym taką która umożliwia
czyatnie i zapis dysku z obu interfejsów jednocześnie. Jakby jeszcze umiała
obsługiwać torrenty to juz mega wypas ale nie jest to wymagane. Nie
interesują mnie kombajny mające tysiące zbędnych funkcji. Na Alleegro pełno
kieszeni ale brak jakiejkolwiek informacji o działaniu obu interfejsów
jednocześnie a sprzedawcy w 90% nie wiedzą.

--
VSS
http://vss.pl