Re: Komputery z Castoramy

Autor: Czarek <czarek1_at_nospampoczta.fm>
Data: Thu 20 May 2010 - 21:55:50 MET DST

W dniu 2010-05-20 21:48, qwerty napisał/a:
> Jakiego nienaruszonego? Myślisz trochę? 99% laptopów konfiguruje się
> przy pierwszym uruchomieniu, chcesz wgrać swoje oprogramowanie, wytrzeć
> część klawiszy i potem zwrócić jako nieużywany? Jesteś śmieszny.

Ciekawe gdyby to on trafił na takiego testowanego przez np. 3 osoby
lapka to jak by zareagował?
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.
Klient nie postawi się na pozycji sprzedającego, bo każdego z nich uważa
za kapitalistę, który już się tyle "nachapał", że nic mi się nie stanie
jak przez niego straci. Nie bierze też pod uwagę użytkownika, który jako
następny trafi na komputer z zainstalowanymi przez niego śmieciami.

--
Cz.