Re: Jaki jest sens stosowania dysków SSD?

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Wed 19 May 2010 - 22:47:00 MET DST

Dnia Wed, 19 May 2010 21:28:12 +0200, Marek napisał(a):

> Dla mnie jeszcze bardziej magiczne jest to, że ktoś napisze "a u mnie sie
> nic takiego nie dzieje a mam instalkę sprzed 4 lat". A może się
> przyzwyczaił do wolnego systemu i nie dostrzega tego? Brak odniesienia...
> :-)

Jaki brak odniesienia? Wszak po tych 4 latach instaluje nowy system i ..ma
odniesienie od razu :-)
Sam zauwazam roznice, ale wynika to tylko z tego, ze w obecnym/standardowym
systemie mam w czasie pracy 80-90 procesow, a swiezy system ma ich sporo
mniej. Gdy juz po kilku dniach dochodze z konfigiem do poziomu oczekiwanego
wszystko pracuje jak do tej pory, czyli ciut wolniej niz pusty, czysty
system, ale bez mulenia.

--
pozdrawiam
Norbert