Re: Jaki jest sens stosowania dysków SSD?

Autor: Marek <brak_at_email.com>
Data: Thu 20 May 2010 - 10:36:45 MET DST

Dnia Wed, 19 May 2010 22:47:00 +0200, Norbert napisał(a):

> Jaki brak odniesienia? Wszak po tych 4 latach instaluje nowy system i ..ma
> odniesienie od razu :-)

No ale nie zrobił tego więc pewnie nei wie, że może być lepiej :-)

> Sam zauwazam roznice, ale wynika to tylko z tego, ze w obecnym/standardowym
> systemie mam w czasie pracy 80-90 procesow, a swiezy system ma ich sporo
> mniej. Gdy juz po kilku dniach dochodze z konfigiem do poziomu oczekiwanego
> wszystko pracuje jak do tej pory, czyli ciut wolniej niz pusty, czysty
> system, ale bez mulenia.

Na procesy też zwracam uwagę czy przypadkiem nie ma tam jakiś podejrzanych
nowych gości. Na zwykłym biurowym komputerze na oko procesów jest zawsze ok
20. Nie mogę tego teraz zweryfikować lecz tak na oko to wyglądało. Obojętne
czy jest to zaraz po reinstalacji wszystkiego czy rok później - o ile
niczego nowego nie dokłada się do systemu.