Re: Jaki jest sens stosowania dysków SSD?

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_wp.pl>
Data: Tue 11 May 2010 - 18:07:13 MET DST

Dnia 2010-05-11 16:35, Użytkownik Marek napisał:

> A czy Ty swojego testowałeś 1 rok non stop pod obciążeniem 100%. Pewnie
> nie. Więc też testów nie wykonałeś jak należy :-)))

Tyle że rok to jednak nie to samo co godzina.
Jak ktoś zabiera głoś w takiej dyskusji, zachwala pewną konfigurację
a potem okazuje się że zachwalana konfiguracja nawet nie miała
testów pod obciążeniem to taki delikwent wychodzi na smarkacza
lub głupka.

> Każdy ma swój indywidualny styl pracy. Zrobiłem sobie przerwę i zapuściłem
> specjalnie dla Ciebie na 30 min (więcej czasu nie mam) 100% obciążenie na
> wszystkich rdzeniach. 12 cm wiatrak zaczął leniwie się obracać nie wydając
> przy tym żadnego szmeru. Temperatura 37 stopni. Pasuje teraz? :-)

Teraz to nie bardzo wierzę w to co napisałeś.
Nie używałem tych procesorów ale wzrost temperatury przy pełnym
obciążeniu tylko o siedem stopni wydaje się mało prawdopodobny.
Ktoś używa "I7 860 2.8GHz" lub podobny i może potwierdzić lub
zaprzeczyć ?

Pozdrawiam