Re: Jaki jest sens stosowania dysków SSD?

Autor: Marek <brak_at_email.com>
Data: Tue 11 May 2010 - 19:24:59 MET DST

Dnia Tue, 11 May 2010 18:07:13 +0200, RadoslawF napisał(a):

> Dnia 2010-05-11 16:35, Użytkownik Marek napisał:
>
> Tyle że rok to jednak nie to samo co godzina.
> Jak ktoś zabiera głoś w takiej dyskusji, zachwala pewną konfigurację
> a potem okazuje się że zachwalana konfiguracja nawet nie miała
> testów pod obciążeniem to taki delikwent wychodzi na smarkacza
> lub głupka.

Chwila moment - my tu w zasadzie nie rozmawiamy o zachwalaniu czegoś lecz o
tym czy warto wchodzić w SSD - to tak dla przypomnienia. Dyskusja o
bezwiatraczkowym chłodzeniu jest off topic. W zasadzie nie powinienem
zabierać głosu w tej sprawie. Napisałem jak u mnie się to zachowuje i w
jakich warunkach. Możesz w to wierzyć lub nie lecz z pewnością nikt z
nikogo głupka nie robi. Przynajmniej aż do Twojej następnej wypowiedzi.

> Teraz to nie bardzo wierzę w to co napisałeś.

No to teraz Ty jawnie ze mnie głupka robisz. Skoro jednak pragniesz wyjść
na głupka to proszę bardzo - przesyłam Ci zdjęcie miernika zrobione przed
chwilą. Dodam, że zawyża on o 2 stopnie wyniki. Choć nie wiem czy
powinienem to wyjaśniać abyś nie doszukiwał się kombinowania przeze mnie.
Nie mam notarialnego poświadczenia zgodności z oryginałem - to ubiegając
Twoje ewentualne poszukiwania dziury w całym. :->

http://img697.imageshack.us/img697/6671/pict8222small.jpg

Mam nadzieję, że powstrzyma to Twoje pochopne wyciąganie wniosków.