aktualizacja bios uszkodzila plyte(?) MSI

Autor: gruper <grup_at_grupa.pl>
Data: Tue 11 May 2010 - 17:32:10 MET DST

Chciałem zaktualizować BIOS płyty MSI K9NU Neo-V (MS-7270)
poprzez funkcję live update, niestety to był mój błąd...
Po zakończeniu procesu komputer już nie wstał. Próbowałem wyczyścić CMOS
zworką, niestety bez rezultatu.
Wymontowałem czip i udałem się do serwisu żeby mi wgrali programatorem.
Serwisant stwierdził, że czip jest uszkodzony i nie przechodzi
procesu weryfikacji, nagrał mi BIOS na podobną kość. Niestety to też nie
pomogło. Komputer w dalszym ciągu się nie podnosi, zero jakichkolwiek
dźwięków, piknięć. W jaki sposób BIOS mógł uszkodzić całą płytę,
myślałem właśnie że pomoże podmiana kości...
Czy to już kompletna kaplica i płyta jest już do wyrzucenia, a może czip
musi być w 100% zgodny?