Re: Jaki jest sens stosowania dysków SSD?

Autor: Marek <brak_at_email.com>
Data: Tue 11 May 2010 - 16:35:21 MET DST

Dnia Tue, 11 May 2010 13:05:22 +0200, RadoslawF napisał(a):

> Poważnie nie sprawdzałeś ?
> To szkoda że podajesz ładny przykład a potem okazuje się że
> nie testowałeś tego procka.

A czy Ty swojego testowałeś 1 rok non stop pod obciążeniem 100%. Pewnie
nie. Więc też testów nie wykonałeś jak należy :-)))

Każdy ma swój indywidualny styl pracy. Zrobiłem sobie przerwę i zapuściłem
specjalnie dla Ciebie na 30 min (więcej czasu nie mam) 100% obciążenie na
wszystkich rdzeniach. 12 cm wiatrak zaczął leniwie się obracać nie wydając
przy tym żadnego szmeru. Temperatura 37 stopni. Pasuje teraz? :-)

> Zasugerowałeś się stwierdzeniem o karcie z parametrami do pracy biurowej.

Nooo, tak. Chodziło mi o to, że jeśli za mało Ci będzie za te parę lat z
obecną kartą to możesz ją sobie wymienić na mocniejszą i również z
chłodzeniem pasywnym. Tak więc nawet za parę lat cicha karta, np. GT9600
może wybijać się nadal poza kategorię biurową.