Re: Jaki jest sens stosowania dysków SSD?

Autor: Marek <brak_at_email.com>
Data: Tue 11 May 2010 - 15:19:56 MET DST

Dnia Tue, 11 May 2010 14:22:59 +0200, Tomasz B±tor napisa³(a):

> Pakowanie SSD do stacjonarnego kompa jak najbardziej ma sens. Mam desktopa,
> core2duo 3.2 GHz, 8 GB RAM, Raptor 10k obr. oraz laptopa, core2duo 2.2 GHz,
> 4 GB RAM, SSD Vertex. Praca na laptopie jest o niebo przyjemniejsza ni¿ na
> desktopie. Anand swego czasu napisa³ co¶ w stylu "SSD to najlepszy upgrade
> jaki mo¿na zrobiæ" i zdecydowanie siê z tym zgadzam.

To co napisa³e¶ mówi tylko, ¿e na laptopie masz lepiej. Nie wynika z tego,
¿e gdyby¶ np. zmieni³ Raptora 10k na najprawdopodobniej znacznie "szybsze"
rozwi±zanie (np. takie jakie sam stosujê), to mia³by¶ lepiej ni¿ na
laptopie. Zak³adam oczywi¶cie, ¿e jaki¶ program Ci nie spowalnia systemu -
tak jak mi to antywirus robi³ i nawet jego zatrzymanie nie pomaga³o a
odinstalowanie i zainstalowanie - drastycznie tak.