Re: Jaki jest sens stosowania dysków SSD?

Autor: Marek <brak_at_email.com>
Data: Tue 11 May 2010 - 15:12:14 MET DST

Dnia 11 May 2010 13:04:32 GMT, Sergiusz Rozanski napisał(a):

> Swapfile na ramdysku to imo pomyłka w założeniach :) na dysku ma lądować
> nieużywany ram (np śpiących procesów) aby tam wcisnąć używane nagminnie
> bufory dyskowe.

No tak, nawet nie zastanawiałem się nad logiką bo nie mam z wydajnością
sprzętową problemów. Może kolega Marx miał na myśli generalnie usprawnianie
newralgicznych elementów systemu.

A tak już zupełnie OT: nie śledziłem do końca Twojej dyskusji jednakże
ciekawość nakazuje mi zadać pytanie: co za zapytanie SQL wymyśliłeś, że do
jego realizacji sprzęt dobierasz? :-D To dość unikalne podejście.