Re: Jaki jest sens stosowania dysków SSD?

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_wp.pl>
Data: Mon 10 May 2010 - 23:17:01 MET DST

Dnia 2010-05-10 22:57, Użytkownik latet napisał:

> I cała masa mało skutecznych. Jedne i drugie są troszkę upierdliwe w
> montazu, nie w każdnej obudowie dla się to łatwo zrobić.

Używać należy skutecznych. Najlepiej tych do powieszenia dysku w koszu
na napęd 5,25 cala.

> A tam od razu wodne. Miałem na myśli bezwiatraczkowe chłodzenie CPU i
> GPU. No, ale jeśli ktoś ma peceta głównie do nowych gier, to z tym
> drugim może być problem.

Bez wiatraczkowego chłodzenia współczesnych procesorów jakoś nie widzę.
Superduper energooszczędny procek mający moc celerona 1GHz nie jest dla
mnie współczesnym procesorem (Atom).

> Może jestem dziwny, ale kompletnie nie toleruję wentylatorów na kartach
> graficznych, więc dla mnie aktualny poziom możliwości kart graficznych
> wyznacza najsilniejsza na rynku karta dająca się bez problemów chłodzić
> bezwiatraczkowo :-)

W kartach graficznych też nie używam wiatraków ale mam wrażenie że
za rok czy dwa będę musiał albo zostanę z kartą GFX o parametrach
do pracy biurowej.

Pozdrawiam