Re: Jaki jest sens stosowania dysków SSD?

Autor: Marek <brak_at_email.com>
Data: Tue 11 May 2010 - 09:50:37 MET DST

Dnia Mon, 10 May 2010 23:17:01 +0200, RadoslawF napisał(a):

> Bez wiatraczkowego chłodzenia współczesnych procesorów jakoś nie widzę.
> Superduper energooszczędny procek mający moc celerona 1GHz nie jest dla
> mnie współczesnym procesorem (Atom).

A Intel I7 860 2.8GHz jak sklasyfikujesz? Pytam gdyż taki właśnie procesor
stosuję "prawie" bezwiatraczkowo. Napisałem "prawie" ponieważ wiatrak jest
lecz się nie obraca ponieważ temeratura procesora to ok. 30 stopni.
Jednakże ze względów bezpieczeństwa powinien tam być.

> W kartach graficznych też nie używam wiatraków ale mam wrażenie że
> za rok czy dwa będę musiał albo zostanę z kartą GFX o parametrach
> do pracy biurowej.

GT 9600 nie jest kartą biurową :-)