Re: Jaki jest sens stosowania dysków SSD?

Autor: latet <latet_at_spam.pl>
Data: Mon 10 May 2010 - 22:57:47 MET DST

> Na wibracje są skuteczne amortyzatory.

I cała masa mało skutecznych. Jedne i drugie są troszkę upierdliwe w montazu,
nie w każdnej obudowie dla się to łatwo zrobić.

> Mam bogatego kolegę który na SSD się szarpnął (jest na nim tylko system)
> a na chłodzenie wodne nie.

A tam od razu wodne. Miałem na myśli bezwiatraczkowe chłodzenie CPU i GPU. No,
ale jeśli ktoś ma peceta głównie do nowych gier, to z tym drugim może być
problem.

> Jak do niego wchodzę to w przedpokoju
> słyszę wentylator z karty graficznej.

Może jestem dziwny, ale kompletnie nie toleruję wentylatorów na kartach
graficznych, więc dla mnie aktualny poziom możliwości kart graficznych wyznacza
najsilniejsza na rynku karta dająca się bez problemów chłodzić bezwiatraczkowo
:-)

latet