Re: Skrypt zmieniający orientację ekranu

Autor: Marek <brak_at_email.com>
Data: Sun 02 May 2010 - 02:01:07 MET DST

W dniu 2010-05-01 13:56, MarcinCz pisze:

> "Informacje o grupie
> Opis Pecety, czyli sprzet komputerowy klasy PC."

No i piszę tu właśnie sprzęcie komputerowym klasy PC :-) Nie mam Maca
tylko PCta.

> Być może tak a być może nie. Jeżeli jest soft, który to robi to dlaczego go
> nie zainstalujesz?

Powiedz mi czy kupiłbyś pakiet Office po to aby móc napisać linijkę
tekstu? Ja osobiście nie chcę kupować jakiegoś softu potrafiącego cuda
z desktopem zdziałać i być może obciążającego bez sensownie komputer,
tylko po to aby zrobić w nim skrót klawiaturowy do obracania ekranu.
Byłoby to porywaniem się z armatą na wróble.

> Jeżeli chcesz zrobić to inaczej to sam napisz
> oprogramowanie/skrypt/cokolwiek, które coś takiego zrobi a nie wymagasz
> podania rozwiązania w sposób jaki tylko Tobie odpowiada...

No chwila, chyba nie doczytałeś czegoś ... przecież o tym właśnie mówię.
Przytoczę moje własne słowa z pierwszego postu:

"Ewentualnie chciałbym samodzielnie napisać sobie taki skrypt jednakże
trudno w MSDNie odszukać obiekt WSH do sterowania ekranem. Może znacie
przynajmniej właściwą grupę poruszającą taką tematykę? Pod systemami
operacyjnymi rozwiązywane są problemy z driverami itp, w grupach dla
programistów rozmowy dotyczą konkretnego języka programowania, nie ma
nic pomiędzy."