Re: Skrypt zmieniający orientację ekranu

Autor: MarcinCz <temp122_at_gazeta.pl_wytnij_to>
Data: Sat 01 May 2010 - 13:56:01 MET DST

Dnia Sat, 01 May 2010 13:13:03 +0200, Marek napisał(a):

> Poczytaj co odpisałem Tomkowi Chmielewskiemu na temat NTG. Moim zdaniem
> nadużywane jest to określenie w tym konkretnym przypadku.

"Informacje o grupie
Opis Pecety, czyli sprzet komputerowy klasy PC."

> Ok. Nie chciałem rozwijać tematu w obrębie grupy więc nie przedstawiłem
> konkretów lecz tylko ogólną ideę. Skoro jednak ciągniesz za język to
> wyjaśnię, że chciałbym uniknąć instalowania wypasionego oprogramowania,
> często płatnego do osiągnięcia drobnego efektu, który być może wymaga
Być może tak a być może nie. Jeżeli jest soft, który to robi to dlaczego go
nie zainstalujesz? Jeżeli chcesz zrobić to inaczej to sam napisz
oprogramowanie/skrypt/cokolwiek, które coś takiego zrobi a nie wymagasz
podania rozwiązania w sposób jaki tylko Tobie odpowiada...

--
Marcin