Re: Skrypt zmieniający orientację ekranu

Autor: MarcinCz <temp122_at_gazeta.pl_wytnij_to>
Data: Sun 02 May 2010 - 09:13:54 MET DST

Dnia Sun, 02 May 2010 02:01:07 +0200, Marek napisał(a):

> No i piszę tu właśnie sprzęcie komputerowym klasy PC :-) Nie mam Maca
> tylko PCta.

Napiszę to bardziej dosłownie.
pl.comp.pecet to grupa sprzętowa (hardware) zajmująca się tylko i wyłącznie
sprzętem (hardware) i z reguły nie poruszająca problemów związanych z
oprogramowaniem (software) i wszelakimi systemami operacyjnymi. Jeżeli tego
nie potrafiz zrozumieć to jesteś trollem lub... współczuję Twoim bliskim.

j.w.

--
Marcin