Re: Skrypt zmieniajÄ…cy orientacjÄ™ ekranu

Autor: Marek <brak_at_email.com>
Data: Sun 02 May 2010 - 01:49:08 MET DST

W dniu 2010-04-30 11:36, kamil pisze:

> Bo to zdaje sie funkcja sterownikow karty graficznej, co masz wlozone?

Pewnie, że to funkcja sterowników i tam jest ta opcja. Mam GT 9600.
Chciałbym uniknąć przedzierania się przez ustawienia i mieć do tego
skrót klawiaturowy.

> Pogrzeb w oprogramowaniu karty, praktycznie kazda ma taka opcje.
> Podpinasz pod to dowolny skrot klawiaturowy i tyle.

NVIDIA zaprzestała udostępniania skrótów klawiaturowych. Było to
dostępne jakiś rok temu jeszcze. Owszem, są płatne programy, które kupę
rzeczy z ekranem robią. Mógłbym teoretycznie coś takiego sobie sprawić
jednakże to absolutna ostateczność. Czuję, że instalowanie kombajnu dla
tylko jednej opcji to przegięcie.