Re: Zasilanie PoE na dużej odległości - większy zasilacz?

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Mon 26 Apr 2010 - 03:10:38 MET DST

Grzegorz Krukowski pisze:

> Choć twój tok rozumowania popieram, gdyż gdyby dozwolić na wolną
> amerykankę w tzw. miejscach publicznych to czarno to widzę.

Ja cały czas mówię o prywatnym dla siebie i u mnie to ja dotykam moich
kabli, nikt inny. A do kabelków UTP stosowałem bezpieczniki - jeden na
początku, a drugi na końcu - 100mA. Nigdy mi żaden nie padł, ale u mnie
kable to eksperymenty właśnie, często zmieniane, kabel jak jest w jednym
miejscu, to ze 3 miesiące max. I to oczywiście całkiem prywatnie dla siebie.
I zgadzam się, że wolnej amerykance w public mówić trzeba nie.