Re: Pendrive Transcend 8GB

Autor: nb <nobody_at_nowhere.net>
Data: Fri 23 Apr 2010 - 07:54:49 MET DST

at Thu 22 of Apr 2010 23:10, Feromon wrote:

> Użytkownik "wwwojtek1" <wojciech.hauschild@gmail.com> napisał w
> wiadomości
>
> To są WIĘKSZE ilości danych? Post jakby sprzed 2 lat. Teraz się kupuje
> 32 lub 64GB.
> Zaczynałem 10 lat temu od 512 MB. Dopiero jak mam traz 32 GB to noszę
> w kieszeni jedynie
> JEDEN pendrajw.....

Jednak większość ludzi ma internet i potrafi z niego korzystać.
Mi tylko raz był potrzebny pendrive większy niż 1 GB
(wymiana okablowania podczas remontu u znajomych).

A możesz powiedzieć, do czego przydają się tak duże
pojemności? Bo mi trudno wymyślić, za wyjątkiem
bardzo szczególnych (np mam szybki ale drogi
CF-disk 4GB do aparatu foto, i na wyjeździe
zrzucałbym w kawiarence na tańszy i większy pendrive).

--
nb