Re: Pendrive Transcend 8GB

Autor: Feromon <fer0m0n_at_wp.pl>
Data: Thu 22 Apr 2010 - 23:10:01 MET DST

Użytkownik "wwwojtek1" <wojciech.hauschild@gmail.com> napisał w wiadomości
news:9e1ec1f9-8a31-487b-8695-08510494b202@r27g2000yqn.googlegroups.com...
>Witam.
>Ponieważ potrzebuję przenosic większe ilości danych, leci do mnie taki
>oto pendrive:
>http://www.morele.net/pendrive-transcend-ts8gjfv85-201133/
>(przykładowy sklep)

To są WIĘKSZE ilości danych? Post jakby sprzed 2 lat. Teraz się kupuje 32
lub 64GB.
Zaczynałem 10 lat temu od 512 MB. Dopiero jak mam traz 32 GB to noszę w
kieszeni jedynie
JEDEN pendrajw..... Kosztował prawie tyle samo co teraz 16GB

>Czego się spodziewac mogę po firmie Transcend?
>Moze ktoś z Was używa produktów tej firmy?
>Do tej pory używałem 256MB (tak, MB) "Kingston Data Traveler II+ migo"
>i byłem bardzo zadowolony z jego prędkości i wytrzymałości. Po 3
>latach katowania żadnych sprzeciwów ze strony sprzetu :)

Transfer 8/20?
Corsair Voyager GT - 16 GB ma transfer 27/34
Cena 200 zł

Pozdrawiam
Feromon