Re: Problem z wydajnością Raid 0

Autor: januszek <januszek_at_polska.irc.pl>
Data: Fri 23 Apr 2010 - 07:55:14 MET DST

Marek napisał(a):

> No i faktycznie nie zmienia się. Średni transfer mam w w/w programie
> również 160MB/s - czasem jest 110, a czasem 190. Gdy Windows coś robi na
> dysku, to oczywiście zaraz spada wynik. Przypuszczam, że gdyby nie to,
> to cały czas byłoby ok 190. Uważasz, że to jest ok ? Jeśli tak, to nie
> mam więcej pytań :-)

Organoleptycznie doszedłeś do tego, że RAID-0 w rzeczywistości nie jest
wcale wydajniejszy od pojedyńczego dysku ;) Mało tego, gdyby optymalnie
rozłożyć partycje na dwóch niezależnych dyskach to może się okazać, że
system będzie "szybciej działał" ;)

j.

--
bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...