Re: Pendrive Transcend 8GB

Autor: wwwojtek1 <wojciech.hauschild_at_gmail.com>
Data: Fri 23 Apr 2010 - 08:30:51 MET DST

> A możesz powiedzieć, do czego przydają się tak duże
> pojemności? Bo mi trudno wymyślić, za wyjątkiem
> bardzo szczególnych (np mam szybki ale drogi
> CF-disk 4GB do aparatu foto, i na wyjeździe
> zrzucałbym w kawiarence na tańszy i większy pendrive).

Przenoszenie obrazów płyt CD/DVD, instalek softu, "przenośny" bank
zdjęć, muzyki i filmów oraz archiwizacja danych na czas przebudowy
kompa, testowy dysk instalacyjny na jakiś system.

Ponieważ miałem pożyczony 8GB i po załadowaniu na niego tego co chce
zajęte było 6.48GB więc jeszcze zostało zapasu, dlatego taka pojemnośc
jest dla mnie OK.