Re: Problem z wydajnością Raid 0

Autor: Marek <brak_at_email.com>
Data: Thu 22 Apr 2010 - 23:42:18 MET DST

W dniu 2010-04-22 15:20, OMSON pisze:

> Taki Samsung w systemie Win7 64-bit osiąga następujące wyniki:
> http://img707.imageshack.us/img707/866/hdtunebenchmarksamsungho.png

Właśnie zainstalowałem sobie to samo narzędzie do testowania.

> Wydaje mi się, że w takim układzie Twój wynik średni jest przyzwoity.
> Nie powinien się zmieniać bez względu na miejsce odczytu danych z
> macierzy Raid 0.

No i faktycznie nie zmienia siÄ™. Åšredni transfer mam w w/w programie
również 160MB/s - czasem jest 110, a czasem 190. Gdy Windows coś robi na
dysku, to oczywiście zaraz spada wynik. Przypuszczam, że gdyby nie to,
to cały czas byłoby ok 190. Uważasz, że to jest ok ? Jeśli tak, to nie
mam więcej pytań :-)