Re: Problem z wydajnością Raid 0

Autor: Marek <brak_at_email.com>
Data: Fri 23 Apr 2010 - 10:02:21 MET DST

W dniu 2010-04-23 07:55, januszek pisze:

> Organoleptycznie doszedłeś do tego, że RAID-0 w rzeczywistości nie jest
> wcale wydajniejszy od pojedyńczego dysku ;) Mało tego, gdyby optymalnie
> rozłożyć partycje na dwóch niezależnych dyskach to może się okazać, że
> system będzie "szybciej działał" ;)

Na to wyszło... choć zazwyczaj dyski pod koniec swojej pojemności stają
się znacznie wolniejsze a na Raidzie wygląda to równo wszędzie. Z
drugiej zaś strony nigdy się nawet do połowy zajętości dysku nie zbliżę.

No cóż... ciutek się zawiodłem choć nie jest źle.
A tak na marginesie Windows 7 ocenia szybkość transferu danych na 5.9.
Orientujesz się czy to dużo czy mało?