Pendrive Transcend 8GB

Autor: wwwojtek1 <wojciech.hauschild_at_gmail.com>
Data: Thu 22 Apr 2010 - 11:56:15 MET DST

Witam.
Ponieważ potrzebuję przenosic większe ilości danych, leci do mnie taki
oto pendrive:
http://www.morele.net/pendrive-transcend-ts8gjfv85-201133/
(przykładowy sklep)

Czego się spodziewac mogę po firmie Transcend?
Moze ktoś z Was używa produktów tej firmy?
Do tej pory używałem 256MB (tak, MB) "Kingston Data Traveler II+ migo"
i byłem bardzo zadowolony z jego prędkości i wytrzymałości. Po 3
latach katowania żadnych sprzeciwów ze strony sprzetu :)

Generalnie potrzebowałem dokonać szybko, a tylko taki model był
dostępny "na już" i za przystepna cenę, a jego parametry są wg opisu
całkiem znośne.

Pozdrawiam!